Seizoenskring – ZOMER

“I am empty and open, and I am here, fully conscious, fully aware and fully alive in ways that make my heart explode.” (Manda Scott).

Het begon met een ‘Soul Circle’ voor mijn veertigste verjaardag in 2017. Sindsdien organiseer ik al zes jaar vier Seizoenskringen per jaar: momenten van ontmoeting tussen (on)bekenden en verwante zielen, een cirkel van bewuste bezinning en verbinding, afgerond met een gedeelde maaltijd.

Heel welkom voor de zomerbijeenkomst op 30 juli.

Wil je eens komen proeven maar sta je (nog) niet in de mailing van mensen die een uitnodiging ontvangen? Geef me gerust een seintje of stuur een berichtje. Wil je graag op de hoogte gehouden worden? Contacteer me en ik neem je op in de mailing.

2 gedachtes over “Seizoenskring – ZOMER

Plaats een reactie